perjantai 4. toukokuuta 2012

Tuppisuita tukasta vedettiin.

Toisena aiheena mua on suuresti tässä (jostain syystä) lähiaikoina vituttanu se, että jos sulla lukee vittu sielä Facebookissa kissankokosilla kirjaimilla ALLI ANUS ON PARISUHTEESSA KÄYTTÄJÄN PERTTI PALLI KANSSA nii eikö se oikeestikkaa mee sillonkaan perille että hei vittu tajuu oon parisuhteessa, EI TARVII SOITELLA ENNÄÄ :D Tai että sun kaikki poikapuoliset kaverit "hylkää" sut heti ku alat seurustelemaan. Joo kiitti kamut. Tai entä jos oonki parisuhteessa sun vitun hyvän kaverin/ystävän kanssa, nii oikeesti jätkä hei, mitä v-i-t-t-u-a sä soittelet? KYLLÄ mä tiiän ettei sulla oikeesti mitää asiaa oo ja tiiän myös sen että oon sun mielestä ihana. Mutta oikeesti, onko sun ihan pakko tulla sotkemaan asioita tai siis aiheuttamaan TURHAA, niin vitun turhaa, mustasukkasuutta ihmisten välille? mina ei jummarra.

Ja ah, kolmanneksi mua tänään on vituttanu se, että pitää keksimällä keksiä siis ihan tosissaan pakolla keksiä jotain todella törkeää/vastenmielistä/inhottavaa/typerää +kaikki mahdolliset ällöttävät/rumat adjektiivit sun tyttö- tai poikaystävästä nii että varmasti sulle tullee ihan saatanan paha mieli. Otetaanpas taas esimerkki: "Pertin kaveri Jeppe on "kuullut" (luultavasti itse keksinyt, tai joku muu keksinyt) että hänen tyttöystävänsä Alli on pettänyt viime viikonloppuisissa ryyppyjuhlissa/kotibileissä/baarissa Perttiä."
Tai siis meikä tarkottaa nyt sitä että ihmiset (jotka voivat olla sun tai sun hellun kavereita) keksivät keksimällä pahaa sanomista ja vitun vastenmielisiä juoruja sun hellusta sillä periaatteella/pohjaidealla että TOIVOTTAVASTI TE NYT VITTU VIHDOINKI EROOTTE!!!!! Seriously? o.O Meikä ei niinkö millään tavalla ymmärrä tätä juttua. Jos oot onnellinen toisen kanssa nii sehän on AIVAN LOISTAVAA. Oli se sitte tyttö tai poika kenestä tykkäät ja kenen kans oot onnellinen, mutta kummiski.

Ja ah niin ihana aihe ku homovitunfobia. Voisin kirjottaa tästäki aiheesta vaikka maailman ääriin asti. Mutta sopiiko että kirjotan tällee vähän? :D Ensinnäki, jos oot homofobinen, nii miks sun täytyy kuuluttaa sun ahdasmielisyyttäs haukkumalla homoja? En nyt tarkota pelkkiä Pekkoja vaan myös niitä Liisoja. Eiks neki oo homoja? Lesbot siis. Mut kummiski. Oon monesti nähny kaupungilla kaks Pekkaa käsikädessä tulevan vastaan ja niiden takana/edessä muutamia ahadasmielisiä idiootteja jotka kuuluttaa sitä huutelemalla Pekkojen perään kuinka VITUN OKSETTAVIA HOMOJA NE ON. VITUN B-RAPUN POJAT. SAATANAN PEPPUREISKAT...Eeeehei viiittuuu. Saa taas äityliinit olla ylpeitä lapsistaan. Yeah right! Miltähän tuntuu olla homofobikko? Meikä ite niiii tykkää Pekoista ja Liisoista <3 Mulla itellä tosin lukkee FBssä että parisuhteessa käyttäjän Seppo Suolenpätkä kanssa. Mutta jokaisessa meissä asuu pieni homo. Ja myös meikän hellu tietää sen ja on sinut asian kanssa. :) onneks. Jospa palataan astialle tästä asiasta sitte hitusen myöhemmin? :)

Meikä lähtee ulukoiluttaa tuota mamman pikkuFifiä ja samalla myös sitä Suolenpätkää. :) Mun onnellisuus on parhaimmillaan sillon ku käperryn Suolenpätkön kainaloon ja mun pikkuFifi hyppää sänkyyn meiän viereen. Se on maailmassa parasta :) <3 Ne on mun perhe. Mun perhe tekkee mut super onnelliseksi :)

Kiitos ja kumarrus!

-Rebel fucking Bitch!

1 kommentti:

  1. Oliko tää se juttu kun Seppo Suolenpätkä (:D) sai facessa niitä ihme viestejä.....

    VastaaPoista

Annahan tulla :)