maanantai 14. toukokuuta 2012

Hurttapuisto ja muuta skeidaa

Tiiättekö, mulla ei oo mittään asiaa mistä voisin kirjottaa. Ihan tyhjä pää mutta silti tuntuu että pakko kirjottaa. Ainii, olihan mulla yks juttu! Koirapuistot.
Mun käsityksen mukaan koirapuistot on kaikille yhteisiä ja kaikkia koskee samat säännöt. Noh, mulle kävi kerran tällänen äksidenttipepsodentti. Olin just tullu tyhjään koirapuistoon koirani kans, oltiin keretty olla suunnilleen semmone 10 minsaa. Nooooh, eiköhän siihen tullu oikein ihastuttava kurttunen mummeli semmosen makkarakoiransa kans. Mie sitte ystävällisesti kysyin että "no oottakos tulossa tänne?" Nii mummeli siihen vapisevalla äänellään sano "Minusta sinun pitäisi lähteä pois, koska koiramme ovat eri kokoluokkaa joten he eivät voi leikkiä yhdessä. Olit täällä aikaisemmin joten, nyt on minun vuoroni." Olin ihan että mitä kettua?! Tiesin kyllä että jos se mummeli se makkaransa sinne aitaukseen päästää, nii mun koira saa siitä makosen aamupalan. Totesin kummiski hyvin tyynesti mummelille että "Jaahas, että määrittelet mulle saanko olla täällä. Rouvva on oikein hyvä ja väistyy portin eestä makkaransa kans jos haluaa makkaransa vielä pittää. Kiitos." Mummeli väisti ja me lähettii vege. Vittu mikä kurttumummo. No ei siinä. Juoksuttakkoot töppöjalakamakkaraansa, perkele. Pitäsköhän mun muuttaa tuon tappajaporsaan nimi virallisesti Hitleriksi?

Tarkastellaan asioita myöhemmin uuestaan ja mietitään asioita joista kerron. Jos tämä vitutus loppuu...

- Mummojen kauhu Rebellion


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)