lauantai 12. toukokuuta 2012

Smells like teen shiiiiet

Voi jeesus ensinnäki sanon. Voi jeesus että mua vituttaa. Mua vituttaa enemmänkö suunnattomasti ne pikkutenut jotka notkuu aamusta iltaan mäkkärin ja stokkan edustoilla. Sinä kunnon kansalaisena yrität päässä semmosen kymmenen osanottajan teinipossen läpi ilman että sun tarvii korottaa ääntäs, käyttää kyynärpää tekniikkaa tai muutenkaan käyttäytyä vähemmän aikuismaisesti mitä oot = mission impossible. Oon pari kertaa yrittäny sivistyneenä kunnon kansalaisena päässä semmosen possen ohi käyttämättä yllämainittuja tapoja..ja tuloksena oli tuore, vasta haettu kahvi (♥) mun VALKOSEN paian rinnuksilla...Ja ei, mullahan ei ollu kiire työhaastatteluun..ja joo mullahan oli vaihtopaita laukussa. Not. Se paita jäi ikävä kylläkin mun ETYK (EnTuleYöksiKotiin) -laukkuun jossahan on siis kaikki tarvittavat tampaxeista karvalakkiin. Not. Arvakkaa sainko sitä työpaikkaa... Jooo, en. Vastassahan mulla oli siis kunnon bisnesmuija, tarkalleenprikulleen valitut toisiinsa söpösti somistuvat asusteet jnemuutaihkua. Tästäki on aikaa, olin just ottanu loparit koulusta, eli vitusti aikaa. Joo ei tippunu työpaikkaa, ei. Hei, miten meikä nyt tällee poikkes aiheesta. Vittu.

Nonniin, alotetaanpa puhtaalta riviltä. Nii ne teiniposset. Ah ma rrrrakastan niita! Ensinnäki, ne ei päästä sua ohi. Toiseksi, vaikket oiskaan allerginen hajusteille (niinku meikä sattuu olemaan) nii saat satavarmasti ihan helevetinmoisen pääkipun ja aivastuksien ripaskan possen ohittaessasi. Minkä vitun takia niitten pittää tunkia sitä vitun hyvänhajusta Escadan paskaa ittees nii että oot kävelevä napalmipommi?! Ja hiuslakkaa nii että vaikka tuulis 1000m/s nii se tukka on ja pyssyy tasan siinä samassa asennossa ja seki hiuslakka on sitä Got2be:n keltasta joka tosissaa jämähtää jos laitat millinkään liikaa. Joo kokeiltu on ammoisina teiniaikoina. Noloa. Ja sulla ja yheksällä muulla sun possen jäsenellä on Gina Tricotista ostetut täysin samallaiset rääsyt päällä, värit saattaa vähän vaihtua. Ite kierrän kyseisen rääsykaupan kaukaa!! No vittu okei, on mulla yhen Ginan perfect jeanssit, neki ostin vittu kirpparilta. Ja kotona vasta huomasin merkin...joojoo nii varrrmaan. Nii ja hyi vittu sitä röökin savupilveä! Vaikka itekki poltan ja tykkään tupakinhajusta, nii joku roti kummiski. Hyvä jos just ja justii näet ettees kolomen metrin päähän sen savupilven takkaa. Hyi vittu. Voin vaan kuvitella mille näitten ihanien tytsyjen Ginan rätit haisee kotona. Hyyyi. Ja ne meikit... voi jjjjumalauta. Joo lokinpaskat oli "muodissa" joskus parivuotta sitte vaikka ne näyttiki aivan vitun kamalilta! Oli hienon näkönen jos se raja oli häivytetty hyvin. Mutta jos se oli niinkö tikkurilan väripaletti ettei häivytetty yhtään nii voi tsiiiiiiisus. Ja voiko joku (sinä Reetta, ainoa itsensä paljastanut lukijani) kertoa mikkä on ne kissansilimäefekti kajaalipiirrustukset?! Tarkotushan vissiin on että se on semmonen huomaamaton efekti, mutta ehei...sehän veetään nykysten korviin asti. Söpöä. Ihan vitun kaunista settiä

Tällä kertaa ei muuta, no okei. Olishan mulla "asiaa" vaikka kuinka paljon, mutten halua puuduttaa Teitä sikapitkillä novelleillä paskoista ideoista. Ja kyynisistä ajatuksista. Ja muusta yhtä mielenkiintosesta shaibasta. Palaillaan ärsyttävien asioitten äärelle. Hei, jos joku kehtaa/uskaltaa/haluaa ilmasta mielipitteensä mun mielipitteistä nii Ollos hyvä vaan! Saa mulle kommentoijja. Ja hei, aivan superduper idea syöksähti päähäni äskeisellä sekunnilla; Kerro mikä sua vituttaa. Tai ehdota mulle jotain sun mielipidettä, nii kirjotan siitä jos jaksan ja kiinnostusta löytyy ilmaista sevitun mun mielipide. Tai jotaki, menin sekasin jo.

- xoxo Rebellion


5 kommenttia:

  1. hahaa meikä on nimetty! amy winehouse rajaukset on mun silmää ihan kivat jos niitä käytetään oikein mutta linnunkakka on vaan...linnunkakkaa. jovain :D järkevä kommmentti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis ne Amy Winehouset on kyllä hienot........mutta esim nimeltämainitsematonlortto tekkee luomiin NELIÖN muotoiset luomivärijutut...siis kokoluomi, kulmakarvoihin saakka, ja siihen kännissä tehyt A.W;t.....nam saatana ♥

      Poista
  2. kuulostaa lupaavalle! 8]] omnom

    VastaaPoista
  3. :D hahaha, sunnuntain pelastus tämä.
    joo tuo hajuvesijuttu on tosiasia. hyi vittu.

    Jos näistä vitutuksista puhutaa nii mua vituttaa nämä kaks
    CHEEK
    ja
    ELASTINEN. Kerroppa, että millä vitun ilveellä elastinen on suomen kuumin kesäkolli. Tai mitä vitun kultalevyn arvosta Cheekisä on.

    hyi vittu, uudestaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Janina; hahahah :D sitä oon minäki miettiny! Ja sitä, mistä helvetistä ne saa ideat niihin biiseihin? oikiasti... Ite kuuntelen aika paljon esim OG Ikosta ja Stepaa yms näitä HYVIÄ räbäyttäjiä..ei niitä voi ees verratan sun mainitsemiin "artisteihin".. Eikö sua muka kiihota kalju, paidaton suomi"räppäri" ::::DDD joo,ei muakaan.
      Minäpäs vetäsen mietintämyssyni päähän ja mietin miten voisin kirjottaa "asiallisen" tekstin näistä, välttäen kirosanojen loputonta tulvaa....vaikea tehtävä. Mitään hyvää sanottavaa varsinkaan Cheekistä mulla ei ole. harmi :D

      Poista

Annahan tulla :)