sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Halusin vaan tulla kertomaan teille kaikille

Siitä kuinka onnellinen oon. Vaikken ookkaan nyt just tällä hetkellä töissä enkä koulussa. Kotona vaan. Mutta silti! Oon siitä onnellinen että mulla on perhe ♥ ja paljon ystäviä ♥ ja maailman parhaat veljet Ja eihän meillä oo sitä ihmisvauvaa (eikä tuu), mutta kyllä tuo karvavauva sen paikan aika hyvin täyttää. :) Meikä tekis tän perheen etteen mitä vaan, onhan sitä saanu taistella, mutta päivääkään en vaihtais pois. Nuo kaks on tärkeintä ja ehkä parasta (jos muutamia korkkareita ja yhtä mekkoa ei lasketa) mulla on. Tästä täydellisestä perheidyllistä puuttuu vaa ennää se mun työpaikka. Sitte tää ois niinkö kaikki. Musta alko yhtäkkiä jotenki tuntumaan että oon ihan hulluna rakastunu Seppoon ja että se minuun. Kyllä meikä tietää että se mua rakastaa. :D Ja tännää on mun isoveljen synttärit! Hui, se on jo aika vanha :) Sillä on tää viikko lommaa töistä ja se lähtee Helsinkiin kattoo Prodigyä! Muistan pentuna ku sen huoneen seinät oli kirjaimellisesti tapetoitu kyseisen bändin kuvilla! Mutta se on ansainnu sen! Sillä on nii rankka työ että kyllä se on sen ansainnu! Ainii, meiän elukka mennee ens viikonloppuna yökyläilemään. Tullee olemaa nii palijo hommia että parempi on vauvelille. Yritänköhän mää nyt uskotella itelleni etten oo hirviö jos vien sen hoitoon yheks yöks? :D 


Seppo lähti aamuksi töihin ja enhän miekään sitte ennää saanu unta, no ihan hyvä vaan. Ehkä.


Mie rakastan teitä

- rebellion

2 kommenttia:

  1. Kiva että mennee hyvi! On se kevät semmosta rakkauen aikaa :D Kaikki asiat tuntuu miljoona kertaaa kivemmalle kesällä :D

    Toivottavasti sulla vielä duunit lutviutuu :)

    VastaaPoista

Annahan tulla :)