perjantai 4. toukokuuta 2012

Non-happy?

Olihan se melekonen vappu, joo-o ei voi muuta sanoa. Tuli nähtyä kavereita, ystäviä, tuttuja, tutuntuttuja ja niitä vähemmän mieleisiä ihimisiä. Ja mulla oli hauskaa, olin ihan naamat. Muilla mun seuralaisilla ei varmaa ollu nii hauskaa ko meikällä. :D Mutta oli ihanaakivaahauskaa huibbuu jne. Kiitooos <3
Edelleenki oon nii ujo, etten kehtaa pistää mitään kuvia tähän blogiin. Tuskin koskaan laitankaan. Saas nährä! Paitti varmaan sitteku oon aikani tätä rustannu nii tästä tullee koirablogi ja tungen koko helevetin bloggerin täyteen meikän Fifin kuvia...never :D "tässä meiän pikkuFifi istuu kakalla.. mammanpoika!<3<3" hekehehhehehehe :D
Kaikista ei voi tykätä, sehän nyt on selvää...öö miten tää liittyy vappuun? Entiä. Mun parhaistaparhainkaikkienaikojen ystävä tuli tervehtimään mua tänne asti! Se reppana matkusti monta tuntia junassa VAAN sen takia, että näkis mua :D ihana. Vappuhan - tai no ryyppyiltahan EI OO MITÄÄN jos ei oo kunnon tappeluja, mut catfight lasketaan kunnon tappeluks. Onneks mulla onniin kova ääni, että sen alla sortuu pahempiki sotapoika. En ymmärrä miks miehet (kyllä, yleistän!) ei voi tajuta sanaa EI. Mikä vittu siinä on niin vaikeaa? Otetaan esimerkki: "Poika tutustuu tyttöön ja pitkän lihattoman kauden jälkeen tietty haluaa sitä ittiään, pillua siis. Otetaan käyttöön kaikki maholliset iskukeinot ja hurmaamiskeinot... Tyttö tietty esittää mukana showssa, ilmasia juomia hei! ...mut entä sitte ku on SEN aika? Tytöllä ei kiinnosta suoraan sanottuna vittuakaan koko jätkä, ei ees sen takia että tytölläkin ois takana pitkä lihaton kausi. Poika yrittääyrittää ja yrityksien jälkeen yrittää päästä tytön pöksyihin...tyttö sanoo sen satakymmenen kertaa EI.." mutta hei. Sitte mun on pakko vähän korottaa ääntäni ja sanoa niinku asiat on..."Hei dude, painu vittuun" thänks.

En tiiä mistä helevetistä toi ylempi "avautuminen" johtu mutta who cares. Emmä ainakaa. Eikä tätä muutenkaan kukaa lue, ihan se ja sama vaikka kertoisin mun sotun tässä :D vitsivitsi. Plääh, vapun jälkeiset päivät on menny lähinnä nukkumiseen, mähöiluun ja tulevaisuuden suunnitteluun. Ihanko mulla sellane ois. No kummiski ohhoh, oon ollu reipas.

Tack så mycket.

-Rebel FCKNG bitch.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)