sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Päivän sana: Äiti

Tännää on äitienpäivä. (öö kukkaanhan ei sitä tienny). Mää asun liian kaukana minun äitistä. Mulla on usein ikävä äitiä. Äiti on tehny paljon sen etteen mitä minä nyt oon.

Haluan kiittää äitiä siitä, mitä se teki silloin (äiti; jos luet tätä, tiiät kyllä mitä tarkotan). Se oli varmasti raskas päätös, enkä silloin paljon arvostanu sitä enkä äitiäkään. Mutta myöhemmin sitte huomasin, että äiti (ja isi) sen päätöksen tehdessään pelastivat mun hengen/elämän. Ja mie olen tänäpäivänäki koko sydämestäni kiitollinen heille siitä.
 Kiitos
Mie rakastan minun äitiä, yli kaiken. Ja toivoisin että asuttais lähempänä toisiamme jottqa nähtäis useammin. En ees halua sanoa milloin viimeki ollaan nähty. Niisk.... Mulla on maailman paras äiti ♥ Haluan lisäksi pyytää anteeksi kaikkia niitä pahoja sanoja ja tekoja mitä oon elämäni aikana tehny. Äiti ei saa syyttää niistä itseään, minä oon ollu typerä.

Äiti, mie rakastan sinua ♥

- Rebellion.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)