sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Never Gonna Give You Up

Pitkästä aikaa! Mulla on ollu nii palijon kiireitä tässä viimepäivinä etten oo kauheesti kerenny tulla tänne jutustelemaan. Mullahan siis torstaina alko työt ja ensin oli sovittu että oon vaan torstain ja perjantain duunissa. Mutta sitte perjantaiaamuna meikän pomo sano töissä että se oli soittanu mun yhteyshenkilölle ja varannu mut KOKO ENS VIIKOKSI! Jes! Tää työ on ehkä just sen takia nii mukavaa ja yhtäaikaa niin perseestä ku ei koskaan tiiä ens viikosta tai seuraavastakaan päivästä että missä sitä seuraavaksi ollaan töissä. Oon saanu iha hirveesti kehuja tuolla ja ne visssii tykkääki musta siellä. :) mielissäääään.

No tää viikko on menny iha hirveen väsyneenä noitten työjuttujen takia. En hirveesti oo jaksanu nähä kettään, saatikka pittää yhteyttä. Mutta sitte perjantaina ryhistäyvvyin ja näin yhtä vanhaa kamua jota oon nähny viimeks talvella jossaki paarissa ja sitä ennen kesällä :D hehheh. Oli muksaa nähä piiiiiiitkästä aikaa. Paljon oli puhuttavaa ja tapaaminen muuttuki sitte yhteiseksi terapiatunniksi :D

Lauantaina olin ihan sängyn omimana, ei mulla ei ollu rapulaa vaan tää hemmetin allergia paheni ja pää vieläki nii täynä räkkää ei mitään järkiä ennää koko hommassa. Tää on vitun perseestä, tuntuu vaa että joka kesä pahenee. Sattais ees vettä, sillon on much better olo kulukee jopa henkiki! Onhan nää kesäpäivät ihania mutta silti, vois nyt tän pahimman ajan sataa vähän vettä ettei kokoajan tuntuis että tukehun. Jippii.UI SAATANA, ette arvaa...törmäsin eilen Valintaladossa tarjoukseen: 3 ploa Coca-Colaa 4,99 € !!!!!!!!! arvakkaa ostinko?

Tännää sitte heräsin ihmisten aikoihin, no okei vähän ennen 11 mutta kummiski! Käytiin äsken uittamassa koiraa, tuo on ihan hirviä vesipeto! Kunnon uimamaisteri, mammanpoika. Ää, unohin kertoo että oon hurahtanu tukkajuuria myöten Anna-Leena Härkösen kirjoihin! Oon monen monta kirjaa, pari oon lukenu kaks kertaa ja nyt keskiviikkona kävin kirjastosta hakkee kaks uutta kirjaa. Kotona kyllä huomasin että oon lukenu molemmat aikasemmin. Tavallisesti se ärsyttäis ihan suunnattomasti, mutta ihme kyllä nyt tällä kertaa ei nakertanu yhtään! Härkönen ossaa kirjottaa kirjoja huumorilla, mutta kummiski vakavista aiheista. Niin että niitä on hauska lukea. On ne ehkä vähän sarkastisiaki :D

Ja nämä biisit on saanu naapurit tykkäämään musta vielä enemmän :D

Rick Astley - Never Gonna Give You Up 


Eva & Manu - Feet in the Water
 

(Ja mitä parisuhteeseen tulee, en tiiä missä mennään. Katotaan nyt. En tiiä, äläkää kysykö. Kuitti.) 


- Rebellion


2 kommenttia:

  1. haha onnee duunihommista! Härkönen on yks parhaimmista naiskirjailijoista. Ei kiitos- kirja jaksaa _aina_ naurattaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii tekkee! Ei kiitos taitaa olla meikän tän hetkine lemppari!

      Poista

Annahan tulla :)