torstai 10. toukokuuta 2012

Pidä mua kädestä ja anna tuulen mennä sun tukkaan

Noniin jatketaanpas siitä mihin jäätiin. Tännää ollu jotenki iha ihimeellinen päivä. Ensteks heräsin ja tsippailin sitte ympäri himpeä ennenkö tajusin että vittu kahavit pittää laittaa tippumaan. Ja muutenki oli ihan kummallista. Piti mennä kaupungille mutta sitte tuliki mutkia matkaan enkä menny. Sitte houkuttelin Sepon kirppuilemaan ja löytyki MUKA jotaki. Ihan hirviähän se oli se rätti minkä löysin mutta noh, kaippa sitä kesällä joskus pittää... :D

Mulla on tässä muutamana viikkona ollu päässä semmonen ajatuksenpoikanen..
 Anteeksipyyntö. 
Oon tehny joskus ihan kamalan tempun toiselle...ja siitä on nyt jo aikaa mahoton kylläki, mutta silti. Mie haluaisin pyytää siltä anteeksi. Siis ihan vilpittömästi anteeksi. Vaikken tosiaankaan ole semmonen ihiminen joka on heti ekana sopimassa riitoja. Mie oon yleensä se pahin riitelijä ja kunnon päällepäsmäri. Välillä ku Sepolla mennee hermot ja se huutaa/karjuu mulle, nii mie mietin että miten se uskaltaa mulle tuollalailla huutaa. Niinä harvoina päivinä ko ylipäätänsä korottaa mulle ääntään. Onneksi mie huuan ja möykkään nii palijon nii Seppo saa olla ihan omissa oloissaan :D Paitti, tän blogin ansiosta (kai) oon vähentäny kärtyämistä kuulemma ihan helevetisti. Oh my god.
Kaippa Seppo on oppinu tuntemaan näitten vuosien aikana minut nii hyvin että uskaltaa. Ja onhan se monta vuotta keränny sitä rohkeutta :D ihana mies.

Huomena ajattelin mennä ihan yksin mennä kaupungille, kahville ja ehkä kirpullekki. Saatan jopa repässä että laitan puhelimen kiinni! Hui, olis varmaa miljoona viestiä/puhelua tullu.. Paitsi ne läheisimmät ja tärkeimmät on kyllä oppinu että jos en vastaa/puhelin kiinni nii ei mulla oo mikkää hätänä. Hermot korkeintaan menny :D Mulla oikiastikki pahimpina päivinä saattaa mennä jopa parisattaa (200) viestiä! Mulla ei minuutteja hirviästi mee ku kaikki lyö mulle luurin korvaan ja soittaa takas. En tiiä miks :D Mutta nii, huomena yksin kaupungille. Saan ihan rauhassa penkoa kiinnostavat kirppuhyllyt ja ihan rauhassa itte päättää minne meen. Tännäänki kävin Sepon kans kirpulla nii se kirjaimellisesti ja sanan oikeassa muodossa ja käyttötarkotuksessa REPI MUT SIELTÄ HYLLYJEN VÄLISTÄ JA TALUTTI KASSALLE. Niinku ois joku shoppailuaddikti. Saatana mikä ukko.

Nii HAHAHAHAHA eeeiii vittuu :D Käytiin tännää Sepon ja pikkuFifin kans lenkillä, oltiin just menossa meiän rappuun ku siihen tuli pyörällä joku uberhippi. Tokasin vaan meiän pikkuFifille "Tule HITLER" Vähän sen reppana hipin silimät suureni ko ilimapallot ja ilime oli niinkö ois isompiki hätä ollu :D HAHAHA meikän lemppariharrastus ehottomasti on yleisen pahennuksen aiheuttaminen! Nii meikän jobi. :)

Mutta, minä jatkan nyt iltapuhteitani (mustan raamatun lukua ja Aatun palvomista). Gute Nacht ! :DD


- Rebellion

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)