sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Ei kelepais ees pirun syötiksi.

Voi helevettijeesus! :D Että tämmönen tapaus tänään. Sain melekosen sanaharkan aikaseksi, taas.
Eräs mun tuttu aikoo laittaa elokuussa pari huulilävistystä. No minähän sitte kyssyin että no miks vasta sillon? Nii vastaus oli tätä luokkaa "LÄVISTÄJÄ SANO ETTEI LAITA MULLE NYT KU ON MÄTÄKUU"
Mulle tuli vähän semmonen että no mitähän vittua. Tää tuttu on just sellanen joka päivittää 5 kertaa päivässä "Jos olen mielestäsi sexy, tykkää tästä. Nössöt ei kopioi ;))));););)" Tää tuttu vaihtaa poikaystävää ko sukkia, on ollu kihloissa elämänsä aikana ainaki sen 15 kertaa ja laittaa feisbuukkiin kuvia joissa sillä on joku sexypose ja kuvatekstinä "ajattelen sua <3<3<<3<3<3" PLIIIIIS. Voisin sanoa että tämä mun tuttu on ERITTÄIN säälittävä, enkä sano tätä nyt tän lävistyshomman takia, vaan muutenki. Oon tuntenu tämän ihmisen ihan pennusta asti ja se on aina ollu samallainen. Valehtelee silmät ja suut täyteen, ei ossaa pittää salaisuuksia, pettää lupauksia, eikä välitä kavereistaan tuon taivaallista, tästä on yks esimerkki; tää tyttö on käyny monen hänen "kaverinsa" poikaystävät läpi. Tyylillä että mustamaalaa tyttöystävää ja keksii mitä typerimpiä valheita...
Noni palataanpa tähän lävistysjuttuun. Minä sitte vastasin että no eipä mulle kukkaan oo koskaan sanonu etten lävistä, on mätäkuu. Siitähän se riemu ratkes. JOS tää olis totta, nii lävistysliikkeet ois kiinni maalis/toukokuun?! EEEEEEI HEEELEEVETTTII. Tän tutun mielestä lävistys tulehtuu vaikka sitä hoitaa oikein yms, koska on mätäkuu. WTF. Joo, näinhän se on jepjep.

Tää oli nyt pakko tulla jakamaan teiän kans. Nähhäänpä illemmalla uusiksi.
AINII, vähän meikä on ylypiä musta! Pesin eilen pyykkiä vitusti ja sitte nakkasin säkillisien hellun vanhoja vaatteita roskiin, järjestin etteisen ja etteisen kaapit.
Mun pittäis varata kirpparipöytä tai hakia piuha jolla yhistää puhe-elin konneesee nii laittais vaikka feisbuukkiin ne myyntiin. Saatana ko rääsyjä enemmänkö tarvis. Pakko oikiasti saaha johonki tungettua nuita vaatteita että saa ostaa uusia :D eikä niitä roskiinkaan kehtaa ko kuitenki hyviä. Niisk....

- Rebellion

6 kommenttia:

  1. Mä oon joskus ottanu lävärin ns.mätäkuussa eikä se tulehtunu laisinkaan:D
    Ongelma tuli oikeastaan siitä kun lähin ryyppäämään samana päivänä (kyseessä oli siis huulikoru) eikä se oikeen siitä tykänny :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo meikä ei niinkö ymmärrä alakuunkaan koko vitun mätäkuu paskapuhetta! jos se kerran on niin _vitun_vaarallista_ nii miksei lävistysliikeet sulje mätäkuun ajaksi!?!?!??! OIKIASTI VITTU ETTÄ MUA VITUTTAA....... mätäkuu.....hehheh

      Poista
    2. No sitä mäkin mietin:D
      Muaki peloteltiin tol mätäkuulla mut otinpas riskin eikä se mikään mätäkuu ees ollu:D

      Poista
    3. Susse, olit mun blogin sivukatselun 420:nes katselija! :DDDDDD onneksi olkoon moisesta kunniasta :DDDDDD

      Poista
  2. okei, tuo mätäkuu juttu meni mullekki läpi sillon kun olin _ala-asteella_ :------D mitä vittuaaaaaa oikeesti, miks ihmiset on niin tyhmiä.........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sanoppa muuta................................. :D käsittämätöntä

      Poista

Annahan tulla :)