perjantai 11. toukokuuta 2012

Today is soon a yesterday

Hehheh, se siitä kaupungille yksin menemisestä aamulla aikasin :D Kello on nimittäin 11:37 ja mie istun yöpuku päällä kahvikippo käessä konneella. Tukka tietenki ihan vitun sekasin. Ja ulukona sattaa vettä. Iha jees. Kyllä mie sinne kaupungille vielä lähen!!

edit : Mie KÄVIN sielä kaupungilla! :D hyvä mie! eikä menny ku 1,5 h! Kävin kirpparilla ja sain kympillä (10e): puhvihihaisen mekon, punaiset korkkarit, ballerinat, laukun ja sellasen löysän villa boleron tyyppisen härpäkkeen! Oooon niin ylpeä! :) Se puhvihihanen mekko on kans ihan kiva. Tullee ekana mieleen joku Lady Gaga :D hhaah ihana.

Tein tänään myön jotain tyttömäistä, mutta hahaha en paljasta sitä teille koska sitte kaikki tietäis kuka oon. Ja määhän nimenommaan haluan kirjottaa tätä blogia niii anonyymisti, nii anonyymisti ku voi vaan kirjottaa! :D

Toivon parempia ilmoja ja aurinkoa.. Mutta samalla myös joudun toivomaan että apteekkeihin tulis 5 pakettia Heinixiä 1 hinnalla :D

Nähään taas huomena. Minä. Eihän mulloo lukijoita. Mälsää. Ja syvimmät sorit mun enkusta.. Google Transu on kamu.

- Rebellion


5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. O HERRANEN AIKA! mitenkä tämä sattuki näin sopivasti?! Oon nimittäin yksityisenä lukijana sun blogissas ollu jo aika kauan..no okei pari kuukautta mutta kummiski :D ps. varastin sulta tuon kyselypaskaläpäläpä jutun...............hihi

      Poista
  2. haha, tässä kylässä ei tapahu mitää sillee ettenkö mää tietäis ;) no ei vaa bongasin sut tosiaa tuolta mun lukija listalta joskus ja tulin nuuskimaan :)sherlock täällä moi! ja siis laitoin merkille, en haastanut sua sillä ulvala että haluat pysyä anonyyminä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaai sinä oot semmone Seiska päivää lehti... :D no joo, ihan hyvä sillee ettet haastanu, kiitos :) Meikä oli ihan innoissaan huusin vaan: ÄÄ OOON SAANU KOMMENTIN! MITÄ VITTUA MULLA ON YKS LUKIJA! :D ku oon ajatellu että tää on mun vitutusangstipäiväkirja ei kukkaan jaksa lukia mun paksanlätinöitä. siistiä!

      Poista
  3. yritän välttää sitä seiska päivä hommaa ;D tavoitteena on tosiaan pysyä rehellisenä omaelämä lifestyle bloggarina muistaen sen karkean tosiasian etten kirjoita anonyyminä! aw määki muistan mun ekat kommentit <3 voi sitä juhlaa... :D

    VastaaPoista

Annahan tulla :)