sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Päivän päätteeksi

Olihan se muutes reissu! Ihan törkiän sikahuippukivvaa oli! Saatin Esmeraldaki suostuteltua siihen Mega Flippiin, paitti mun osalta se ei ennää ollu nii paha. Maailmanpyörästä kuvia ja törmäilyautoilua. Oli kivvaa! :) Sääkään ei ollu mikkää kauhia, vähän lämpimämpi ois saanu olla, mutta eipä se haitannu.

Tivolin jälkeen Marsu ja Esmeralda lähti kotio ja mie painelin ystäväni Annen kanssa kaupunkiin. Ensin oli tarkotus Nallikariin mutta päädyttiin keskustaan. Käytiin Bisketissä kahvilla, 1barissa yhillä, torilla istumassa ja kattomassa ihanaa auringonlaskua ja kännisiä teinejä joilla oli neonpaijjat päällä ja neonhousut. yök. Ja MÄKKÄRISSÄ iltapalalla ku Hesbu ei ollu auki....oon nii pettyny itteeni, sammaa paskakuraa se ruoka oli niinkö ennenki. Oli ihana nähä hyvvää ystävää pitkästä aikaa :) Mulla nii tekis mieli lisätä tänne kaikkia kuvia, nii itestäni ku kaikesta muustaki. BLöö.

VITTU oon unohtanu hehkuttaa teille kahesta jutusta!


1. Eksyin Kärkkäiselle yks päivä. Siellä myytiin mun lempparipatukoita laatikossa, vähän päälle 4 euron hintaan. Yks laatikko sisältää 30 patukkaa. Omnom, tää on parhautta!


2. MEILLÄ ON ASTIAN_PESU_KONE. Rakastan sen ääntä! Koko vehe on mun lempparijuttuja tässä kämpässä, tietty saunan, uusitun kylppärin, vaatehuoneen, parvekkeen ja uusitun keittiön lisäksi....hehheh. Ihan mukavaa tällee asua täällä, kuitenki tosi rauhallista aluetta ja mukavaa lenkkeillä koiran kans. Täällä on koirapuistoki muttei olla kertaakaa käyty, koska minä en tiiä missä se on täällä ja hellu väittää tietävänsä. Ja meikähän ei mihinkään ton vatipään kans lähe jos en tiiä tarkkoja kordinaaatteja, mahdollisia poistumisteitä ja kaikki kulkureittejä. Se nimittäi eksyy ihan missä vaan, eikä koskaan kuuntele mua jos tiiän paremmin mistä kannattaa mennä :D Onneksi sain sentään ääneni kuuluviin ku käytii ekan kerran pari vuotta sitte mun porukoilla Lapissa. Oltais varmaa ollu viikko sillä reissulla näkemättä ketää tuttua jos en ois huutanu ohjeita ja vääntäny välillä rattia...noei, en oikeesti vääntäny rattia. Mutta hoe's knows mitä tarkotan. Ainut huono puoli tässä kämpässä on se että tää on kolmannessa (3) kerroksessa ilman hissiä. Mun polvet jotka on äitin perintöä - eli suomennettuna kaikille: HELEVETIN HUONOSSA KUNNOSSA. Vähän väliä mennee lumpio paikoiltaa ja paukkuu ja natisee minkä kerkiää...hubaa.

ei muuta. seeya

- r,




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)