lauantai 9. kesäkuuta 2012

Kiinalaisia pikkumiehiä ja tukankuivaaja.

Tiiättäkö, mulla on ollu tännää iha hirviä rapula! Käytiin Marsun ja Esmeraldan kans piiiitkästä aikaa paarissa. Oli ihan helevetin huippuilta! Oikiasti. Nii ja Marsu oli ehkä maaailman sulosin veli ku käveltiin yhessä sinne paariin...aaaaws. Töissä on oltu nyt virallisesti kokonaiset 2 päivää ja meikä tykkää ihan mahottomasti tuosta paikasta! Vaikka sielä onki törkiän kova meteli kokoajan ja tuntuu ettei korvatulpat auta yhtään ja vaikka sielä onki joka paikkaan tosi pitkä matka koska se tehas on nii iso. Mutta silti. Eilen mun työparina oli yks poika, tehtiin sen kans yhessä töitä koko päivä. Se oli tosi mukava ja sen kans sai nauraa ihan oikiasti :D HOHO ei vittu, torstaina ajoin tehasta ympäri semmosella siivouskoneella ja samana päivänä ajoin sillä seinään. Ja perjantaina ajoin samaisella koneella robotrukin kans kolarin. 100e vetoo että se vehe on ihan paskana ku mulla loppuu työt :D Mutta nii sillä mun työparilla alko perjantaina 2 viikon loma, toivottavasti sillä on kiva loma ja toivottavasti ne kaks viikkoa mennee nopsaa koska tää kyseinen poika on mun lemppari työpari siellä, me tullaa ihan älyttömän hyvin toimeen :) 

Ostin tännää rapulaheräteostoksena HIUSTENKUIVAAJAN! Siis mitähän vittua meikä silläki tekkee, mun hiukset on nii ohutta höttöä että ne kuivuu suihkun jäläkeen viiesä minnuutissa. Mutta se oli kyllä tarjouksessa ja ei ollu kovin kallis...ehkä mun tukka joskus paksunee ja sille tullee tarvetta. Tosin tännää tesmailin sitä jo ja se on superhyvä. Tännää myös erehyin Sepon kans ostoksille muuallekki ku sinne Giganttiin, käytiin Prismassa ja Kärkkäisellä..nii ja kiinalaisessa. Oisin halunnu Prismasta ostaa vaikka mitä kodinjuttuja mutta eeeeih. Jokkaisessa kaupassa ne muut asiakkaat oikiasti varmaan katto meitä että meikä on joku vammanen ja Seppo on mun hoitaja koska se TALUTTI mua joka kaupassa ympäriämpäri kauppaa koska mie en saanu katella niitä tavaroita sielä etten vaan ois ostanu mittää turhaa. Seppo myös kirjaimellisesti joutu REPIMÄÄN mut pois osastoilta ku karkasin katteleen kaikkea kivaa. Perkele.

Eipä mulla sen kummempaa... :)

- r,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)