maanantai 18. kesäkuuta 2012

Hannu Hanhelta saatu onnenhippu

Musta tuntuu että mun onni on tainnu kääntyä! Ennen en koskaan saanu tavoitteitani täysin täytettyä ja muutenki mun elämä oli (jos draamaa ei lasketa) niin tasapaksua ja harmaata että luulin sen olevan elämää. NYT mulla on ihana työpaikka, ihanat työkaverit, kiva kämppä - vaikken tässä virallisesti vielä asukkaan, Ruisrockissa työvuorot ja Rotuaari Piknikkiin lippu.
VOITIN ÄSKEN LIPUN ROTUAARI PIKNIKKIIN. Keskiviikolle. Can u believe it? Siellä on Apulanta, Neljä Ruusua ja Pariisin Kevät. Ainut mikä himottaa nii on Toni Wirtanen. En oo koskaan voittanu mittään. Sunnuntaina ois Eppu Normaali, keskusteltiin pupun kans että jos mentäis kattoo.

Mutta Hannu Hanhi siis on oikeasti olemassa, se anto mulle hipppusen onneansa tänään. Ja 2 viikkoa sitte....ja kuukausi sitte. Onko tää nyt sitä elämää? Oon saanu värit mun päiviin. Meiän koiraki alkaa olla jo paremmassa kunnossa, sillähän siis on lonkkavika ollu jo pennusta asti. Välillä on parempia päiviä ja välillä taas huononpia. Kipeähän se varmasti on, onneks nyt taas alkaa kipulääkekuuri joka on 6 kk kuuri ja 2 kk taukoa ja taas 6 kk kuuri jne. Elinvuosiahan se reppanalta vähentää...Mutta ei tuosta huomaa että se on jo "vanha" koira, täytti kesäkuun 2. päivä 6 vuotta! ♥ Se on tosi leikkisä ja pentumainen, mutta väsyy tosi helposti. Lenkeillä varsinki ja leikin jälkeen...


Meillä menee hellun kanssa taas hyvin, juhannuksen suunnitelmat vielä vähän auki. Jotain kivaa "perheen" kesken suunniteltiin keksiä. Tännään tehtiin perkeleen hyvvää ruokaa, nam. Tää "perhe"elämä on sittenki ihan kivvaa :) ♥ vielä kaks vuotta sitte en ois ikinä uskonu jos oisin nähny pienen pätkän tän hetkisestä elämästä.. Perhe ei ollu mun juttu. Vaa nytpä se on. Mun mielestä maailman parasta on kääriytyä hellun kainaloon sohvalle, koira hyppää viereen ja Frasier/Pulmuset/Kallio/Suojelijat/ihanmikävaan tullee telkasta. Jääkaappi täynä ruokaa, molemmat töissä...mittää muuta en vois toivoa. En enempää - en vähempää. Oisin lisänny tähän meiän hurtasta kuvan mutten löytäny hyvälaatusta kuvvaa ja kaikki usbjohotki hukkateillä... Ehkä sitte myöhemmin, jos uskallan...iiiiiks! (Mutta nii meillähän on siis bokseri.)


En halua menettää tätä.


- r,


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)