tiistai 26. kesäkuuta 2012

Ei mulla muuta

Ajattelin tässä illanratoksi kirjottaa vähän ajatuksia. Istun tässä olkkarin sohvalla, telkusta pyörii Simpsonit ja läppäri paahtaa sylissä. Rakas nukkuu makkarissa, en tiiä kuin kauan on nukkunu mutta oli jo untenmailla ku tulin kuuen maissa. Reppana ihan väsy. Oon tännää pinnistelly ja keksiny itelle kokoajan jotaki pakko tekemistä että välttäisin päikkärit, koska illalla/yöllä unensaanti on hankalaa. Ei aina, mutta usein. Mulla tekis mieli laittaa astiat konneeseen ja muutenki siivota keittiö MUTTA en kehtaa möykkäämiselläni herättää Harald Himuista. Facebook on auki, muttei kukkaan juttele...Oho, eipä tietenkään koska oon offline. upsi.
Sain tuossa tunteroinen sitte tekstarin siitä kuinka huomenna on Heinäpään keilahallilta varattu kaks rataa ja ollaan menossa keilaamaan. KETKÄ HELVETIN ME? Jonkunäkönen haju mulla porukasta on...ja voin sanoa että illasta voi tulla erittäin mielenkiintonen. Se on niin monimutkanen juttu etten minäkään pysy perässä. Hohhoi, en pysty käsittämään. Tämä jääköön tähän.

Minusta olis ihan tosi huippua jos voisin lähtiä pyöräilemään kaverin kans, käyä torinrannassa jätskillä ja tehä kaikkia kivvaa. Mutta ei, milloin on mitäki: aikataulut mennee ristiin, on muuta menoa, jnejnejne. Yksin on ankiaa piknikkeillä ja rakkaan työvuorot on nii pyllystä ettei sekään jaksa lähteä. Silloinko sattuu että molemmilla samaan aikaan vapaata, nii silloin ollaan aika tiiviisti ja on ihana olla kahestaan. Välillä on vaan pakko päässä ulos tuulettumaan, juoruamaan ja tekemään tyttöjuttuja!

Mutta en valita, mulla on asiat paremmin ku monella muulla. Mulla on työpaikka josta saa oikiaa palakkaa. Mulla on ihana poikaystävä. Meillä on ihana koti. Ja ihana koira. Oon tyytyväinen mun elämään, mutta ei pieni muutos olis pahitteeksi. Mun isoveli on mulle kaikki kaikessa ja tärkeimpiä tukihenkilö poikaystävän kanssa. Se on alkanu seurustelemaan ja musta tuntuu että ollaan etäännytty - ja pahasti. Ei se ennää soittele mulle joka päivä kymmenen kertaa ja hehkuta kuinka se on taas tehny jotain siistiä.. BUUUUUUUUUUUUJJJAAAA

Tack

- r,

2 kommenttia:

  1. kirosanoja huomattavasti vähemmän ku ennen,sulla taitaa tosiaan olla elämä kuosissa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDDDDD no jos "elämä kuosissa" tarkottaa sitä että on onnellinen ukonretaleen ja lahopääkoiran kanssa NII JUU-U KYLLÄ SE ON KUOSISSA! :) paitsi yhen jutun haluaisin korjata, mutta kyseinen henkilö on ilmeisesti päässy yli nii mun ei kannata alakaa repimää haavoja auki...eli seki on DONE! :D

      Poista

Annahan tulla :)