lauantai 16. kesäkuuta 2012

Huomenta maailma.

Vähän rapulanpoikasta havaittavissa mutta onneks hellulla on pahempi! Mulla vaan vähäsen paha olo ja kauheen väsy, EIKÄ SÄRJE PÄÄTÄ. Hellu sentään makkaa puoli kuolleena, hoho ei käy katteeksi.
Eilen siis oltiin ensin torilla muutamilla pussilonkeroilla ja -oluilla ja sen jälkeen siirryttiin Makasiinin terassille. Hellu juhlisti iltaa omassa porukassaan ja en nähny sitä kokoiltana paitsi ku lähettii yhessä kotio.
Makasiinin terassilta matka jatku Dioneen... Mentiin joskus keskiyön aikaan sinne ja tanssittii parit biisit ja juotiin enemmänku pari. Lähettiin pois kuitenki ennen kahta jo! Ennätys!! ! Jäi vähän paska fiilis ku lähin kotoa ku meillä oli huge fight siinä ku olin lähössä, mutta seki saatiin sovittua..mutta silti vähän ketutti. (hoho perus!) Muttei se pilannu mun iltaa mitenkään! Mulla oli ihan perkeleen hauskaa :) Nautin. Lähettii hellun kans meiän urheilla ratsuilla eli pyörillä siis kotiapäin ja se oli käyny hakee MÄKKÄRISTÄ mullekki ruokaa...wtf, vaikka se tietää etten tue Mäkkäriä enkä tykkää yhtää Mäkkäri-ruuasta. Hese on se mun juttu :D Mut nii saavuttiin kotia mielenkiintosen matkan jälkeen ja ruttu oli oottamassa. Ihana koira.

Aamulla heräsin klo 07.40! Menin sitte olkkariin kattoo lastenohjelmia ja olin ilmeisesti nukahtanu ku heräsin kahen maissa ku hellu änkes viereen... Musta on töitten ansiosta tullu semmone aamuvirkku, onneks! Oon aina vihannu aamuherätyksiä ja oisin varmaa koulussaki loistanu jos se ois ollu illalla :D

Näihin tunnelmiin, palataan illemmalla..

- r,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)