lauantai 16. kesäkuuta 2012

Meikän keräilyaddiktio.

Vähän hävettää myöntää että minustaKIN löytyy pieni keräilijä. Ette ikinä arvaa mitä keräilen...

NÄYTEPAKKAUKSIA. Siis niitä joita on liimattu lehtien sivuihin. Esim. Trendi -lehden sivuilla on ja Cosmossa yleensä. Oon ihan hulluna niihin..Mulla on monet Cosmot ostettu vain sen takia että oisko sivujen välissä mulle mitään yllätystä. Mulla on niitä ihan älyttömästi, kaikki erilaisia. On shamppoita, meikkivoiteita, ryppyvoiteita ja jos jonkulaista voijetta. En kuitenkaan koskaan käytä niitä, sillä jos käyttäisin nii mua alkais harmittaa että hitsi ku tääki piti käyttää. Silti kannan meikkivoide-, kosteusvoide-, shampoo- ja ryppyvoidepakkauksia "arki"laukussani AINA. Ajattelen että jos tulee tarvetta, tiiän että vaikka tulis - en käyttäis niitä. Ne taitaa olla mulle vähän pakkomielle.. Niitä ei koskaan voi olla liikaa ja rakastan niitä jokaista, enkä koskaan tuu käyttämään niitä. Oon sekasin....joo tiedetään. :D

Ihanaiset lukijani keräilettekö te mitään? Tai saako joku asia/tavara/juttu/ihanmikävaan teissä heräämään pakkomielteisiä tunteita? :)

- r,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)