sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Hyvän mielen haaste :)

1. Listaa vähintään kymmenen (10) asiaa, jotka tuo sulle hyvän mielen. Minkäänlaista järjestystä ei tarvi olla. 
2. Lähetä haaste eteenpäin viidelle (5) bloggaajalle. Muista toki mainita heille, että oot haastanu ne. 

Mun 10 hyvän mielen tuojaa:

1. Mun koira. 
Se saa mut hymyilemään aina, joka kerta ku se kattoo mua sen tosi hölmönnäkösellä perusilmeella. Ainaku mulla on paha mieli, se tulee mun viereen makaamaan nii että laittaa päänsä meikän sylliin. Illalla ku meen oon menossa nukkumaan ja se huomaa sen, nii se juoksee superjuoksua meikää ennemmin sänkyyn ja varaa parhaimman paikan koko sängystä. Eli se mennee keskelle sänkyä retkottamaan silleen että mun ja hellun pittää nukkua nii lähekkäin että tunnettaan toisen jokanen sydämenlyönti ominamme. ♥

2. Poikaystävä.
Hellu. Välillä niin saatanan rasittava ukko, että toisinaan tekkee mieli nakella seinille. Ja välillä niin hellyyttävä, että tekis mieli hukuttaa se hallauksiin ja sumppeihin. Ollaan kohta 3 vuotta pijetty yhtä, välillä ollaan oltu erossa pari päivää ja pisin taitaa olla muutama kuukautta tuossa loppuvuosi'10-alkuvuosi'11, mutta silloinki pidettiin aika paljonki yhteyttä ja tää tais suuttua mulle ku jouluna '10 lupasin nähä sitä ennenku lähen reissuun, mutta mutkien kautta en kerennytkään. Siitä alko parin viikon mykkäkoulu :D Mutta hah, oon niin vastustamaton ettei se voinu olla pitämättä yhteyttä. "Taukojen" aikana meiän rakkaus ei kuitenkaan koskaan sammunu ♥ Nyt ollaanki jo oltu taas 1,5 vuotta. Noppeesti mennee aika. Ollaan monesti puhuttu siitä kuinka meistä tuntuu että ollaan tarkotettu toisillemme. Molemmilla on ollu säätöjä "taukojen" aikana, ihan hyvänlaisiaki "suhteen alkuja" mutta KUITENKI KAIKESTA HUOLIMATTA ollaan aina palattu toistemme rinnalle. Vaikka ollaanki näin nuoria, mutta molemmista tuntuu ettei haluais ees olla kenenkään muun kanssa. Rakastetaan toisiamme ♥

3. Perhe.
Äiti ♥
Isi ♥
kaikki muut ♥

4. Ystävä.
Mulla on maailman parhaat ystävät ♥

5. Pyörä.
Huippua kesässä on se että voi vaan ottaa pyörän alle, vuorokauden ajasta huolimatta ja lähteä kaverin kans rullaileen ja mennä vaikka piknikille!

6. Kesä!
Ihanaa aikaa. Lämpö, aurinko, vaatteiden väheneminen...KAIKKI!

7. Talvi.
Pimeys ja lumen narina kenkien pohjassa. Mutten siitä hyytävästä kylmyydestä tykkää!

8. Appelsiinimehu ja coca-cola.
Oon koukussa molempiin. Maitoallergian takia en voi juua maitoa melekee yhtää. Kahvissa mennee tilkka mutta nöynöy enempi. Aina on pakko olla jääkaapissa jompaakumpaa, huippua jos molempia siunaantunu. Hellulla sama homma, taistelu siitä kuka juonu loppuun :D

9. Tupakki.
Oli se sitte aamutupakki tai after sex tupakki, se maistuu aina hyvältä.

10. Tilipäivä 2 kertaa kuussa.
Mulle ainaki tosi kätevä/hyödyllinen, oon nimittäin ihan kauhia tunari kaikissa raha-asioissa.

HAASTAN TEIÄT KAIKKI!

- r,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)