sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Wahuu

Oivoi, onhan nää päivät ollu kyllä taas melekosia. Juu-u. Perjantaina päätettiin ystäväni Antin kans lähtä torille istumaan ja vettään perseet, siellä meiän seuraan liittyi sitte Theo, Niko ja Mika. Myöhemmin myös Niko2 saapui. Pojat lähti sitte kattelee 187:n meininkejä ja me jäätiin Antin ja Niko2 kans vielä torille. Ja ilimahan oli mitä loistavin! Vettä tuli ihan maahan asti ja muuta mukavaa, onneks ei ollu kylymä - ainakaan mulla ei ollu. Jotenki kummasti eksyin Nuclearin ja Keltasen Aitan kautta Tivoliin vaahtobileisiin. Saatana. Ja aluksihan  mun piti käyä vaa tanssimassa yks biisi, lupasin että mulla kestää 5-10 min. Totuushan on että mun kaveri ootteli mua 3 ja puol tuntia. Nimittäin tutustuin siellä yhteen pojankoltiaiseen ja siitähä se draama alkoki. Nimittäin sen eksä oli siellä, jonka tää poika oli jättäny. Ja eksähän sattu istumaan samassa pöyässä meiän kans.. WOOHOO. Noh, siinähän oli nii mukava istua sitte että meniki pilikkuun asti. Ja Antti tykkäs :-D Nooh enivei. Lauantai meni myös kuningas alkoholin, Antin ja tämän Tivolijätkän ja sen kaverin seurassa. PAITTI, Rakas Emilia liitty seuraan ♥ Ja Emilia sai eilen uuen nimen, se on nykyään Emeli Sandee.

Lauantaina myös sovittii K;n kans että meen tännää sen tykö, että tehää pitsaa ja tällee hengaillaa yhessä. Jotenki kummasti seki suunnitelma kusi koska heräsin tännää puol 6 illalla! Sovittii että huomena jos sitte toteuttais tämänki suunnitelman...saas nähä. 

Mulla ei nyt taia olla mittää sen kummempaa kerrottavaa. Pitäis lähtä käyttään herra koiruus ulkona ja parin tunnin päästä lähetään sitte Jarnon kans syömään. Ihan vaan kavereina (ainaki minä oon nii käsittäny). En tiiä, katellaan mitä tää elämä tuo tullessaan.

See you later, bitches.

- Hanna

1 kommentti:

  1. Luppaat sitte raportoida kaiken tuosta jarnon kans illallistamisesta ;D

    VastaaPoista

Annahan tulla :)