sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

mmiiiita taalla tapahtuu

Mie voin aluksi kertoa teille että mulla oli ylivoimasesti kummallisin viikonloppu ikinä, kummallisempi ko teillä kaikilla yhteensä ikinä! Mutta, mun mielestä tää viikonloppu on myös niitten parhaitten viikonloppujen seassa, aika keviästikki. On tapahtunu paljon, paljon asioita mitä en olis ikinä uskonu tapahtuvan. Ja oon itestäni ja toisesta osapuolesta erittäin ylpeä! En tiiä miten saatiin tämä onnistumaan, kuningas alkoholi oli kylläki osana tässä mutta ei helevetti. Just huippua tämmöset! JA MUA EI KADUTA YHTÄÄN - MIKÄÄN. Oon tavallaan tosi helpottunu tästä, mutta toisaalta tuli revittyä vanhoja kaunoja auki. Enkä tehny tätä minun omantunnon tuskien lievittämiseksi, en tosiaan. Olisin ite ollu kiitollinen jos mulle olis joku sillon joskus tullu jottain sanomaan, vaa ei.

Mulla ei ollu nyt mittää tän järkevämpää asiaa, ihan törkiä jatkorapula... Ei minun keho ennää kestä tämmöstä :D

EDIT : Löysin viimeaikasiin tunnelmiin täydelliset sanat, jotka ei kylläkään liity tähän postaukseen mitenkään :D

Ei kannata leikkii aivan kaikilla,
jotkut ei anna pätkääkään siimaa.
Paljon voit saada mut kaikkee et kuitenkaan.
Kun koiran lailla seuraat sun kiimaa.

(Apulanta - Routa)

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)