tiistai 10. heinäkuuta 2012

Mulla on kaikki mitä mä tartten.

Ää en tiiä mistä alottaisin.. No ensinnäki, anteeksi maailman eniten ettei mua oo näkyny eikä musta oo kuulunu. Koko viikonlopun menossa, hyväkö kotona kerkesin käyä nukkumassa. MUTTA EI, en ollu kännissä vaan mun pikkuveli 14v. tuli kesälomareissulle tänne Ouluun ja mie sitte otin sen viikonlopuksi  mun tykö. Pikkujäbän kans tehtii vaikka mitä! Syötiin kesän ekat tuoreet mansikat, jotka ostettii torilta. Syötiin hulluna jäätelöä ja oltiin tyytyväisiä elämään. Käytettiin koira uimassa ja pikkujäbä kävi kans. Mie en käyny ku bikinit hukassa...kökhköh. Pittää varmaa ostaa uuet.

Nyt oon ma-ke sairaslomalla koska kuume ja tajuton päänsärky kokoajan...argh kuolen. Ei oo hubaa ei. Palakka tuli tännää ja vuokran + laskujen jälkee tilille ja 7€ WOOHOOO :D no onneks pitäis tulla vakuutusrahat kohta..huom. pitäis.

Ja sitte päivän ongelmiin... En tajua miten oon saanu itteni sotkettua näinki täydelliseen paskaan niin syvälle ettei mua nosta ees PekkaNiskan kaivinkonearmada tästä ennää. Vittu että ossaan olla. Tähän ei liity mitenkään ah-niin-rakas-eksäni vaan ihan muut ihmiset...oi luoja!

Asiasta kukkaruukkuun. Mua ei ennää ees vituta tämä ero. Mua lähinnä säälittää ihmisten toiminta. Tai yhen ihmisen. Tai no monen mutta tässä tapauksessa yhen, ei oikiasti mitä hittoa täällä tapahtuu! En ymmärrä miten joku voi olla noin vitun tunteeton ja silti samalla haluaa pittää kaksin käsin kiinni ja sanoa "oot mun elämä"...ÖÖÖ MITÄ VITTUU. Maailman raivostuttavin olotila tällä hetkellä on se, että haluat ihmisestä eroon mieluiten vitun nopeasti ja helevetin kauas, mutta samalla et halua päästää irti. Osittan sen takia koska rakastat sitä ja se on sulle tositositosi tärkeä ja iso osa elämää, mutta osittain senki takia että susta tuntuu siltä että sun TÄYTYY olla sen elämässä. Ettet sää voi vaa tollee jättää sitä oman onnensa nojaan... reiluuuu. En tiiä mitä teen, en tiiä mitä ajattelen. Haluaisin vaan nukkua kaiken tän ohi ja herätä sitte ku asiat on loksahtanu oikeille paikoilleen ja alkanu rullaa.

Ollaan parempia erikseen ku yhdessä.


- Hanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)