tiistai 31. heinäkuuta 2012

Go with the flow

Iltaa iltaa! Tää päivä on menny kotohommissa, oon siivoskellu ja pessy monta konneellista pyykkiä. Ja ressannu, oon ressannu ihan sikana tännää. Esim. se etten tiiä onko tännää tiistai vai keskiviikko. Ainii! Olen nostanu itteni kehityksen virtaan mukaan, mulle kolahtaa postissa ens viikolla iPhone4. Hitto. Nii oon tännää myös ikävöiny ja masistellu sitä kuinka paskasti oon tehny yhelle toodella hienolle ihmiselle. Byää, tässä helepottaa se että saatiin Qstockin aikaan vähän puhuttua asioista, tai no todellisuudessa se oli sitä saarnaamista. Mun mielestä meiän pitäis selvinpäin istua saman pöyän ääreen ja puhua. Mikä tosin voi olla helpommin sanottu ko tehty. Nimittäin tämä herrashenkilö ei oo mittää kauheen sopuisaa/anteeksiantavaa sorttia...too bad.

ei muuta. danke.

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)