torstai 5. heinäkuuta 2012

Shit happens here.

Jumalauta mikä viikko ollu, sen sanon että kyllä oisin loman tarpeessa! Onneksi ennää yks työpäivä ja sitte viikonloppu. Ensin oli puhe että mulla olis pe -vapaa ja la -töitä mutta ehei se muuttuki paremmaks! Jos työkaverin emäntä ois saanu sen lapsen nii oisin ollu huomena vappaalla, onneks ei saanu :D Parempi mulle :D

Maanatai oli elämäni ylivoimasesti raskain työpäivä. Purin koko päivän huulta etten pärähä hirviään märyyn, pari kertaa oli että vittuenkestä vittuenkestä. Mutta kestin! Oli jotaki nii hirviää, tuntu koko päivän vaa siltä että vittu tahon kotio. Sitte aamutauon jäläkee tuntu että jos tästä päivästä selviän, selviän mistä vaan. Ja näin, uskokaa tai älkää kyllä mussa vielä henki pihisee. Oikiasti pihisee, poskiontelot nii täynnä pölyä että jos aivastaisin nii pölähtäis kunnolla :D

Tiistaina ei tapahtunu mittää, kävin töissä, itkin ja nukuin. Keskiviikko oli eka itketön päivä! 5 päivää ja 5 yötä sitä kesti, mutta ei ennää. Meikä nosti pääni ylös ja sielä se pyssyy. Mie en ennää itke.

Niinku oon aina sanonu, meikä on ihan liian hyvä sille. En ymmärrä miten oon jaksanu kattoa tuota touhua ja yrittäny ymmärtää ja koittanu tukea ja blaablaablaa nii monta vuotta. Nyt meitä ei yhistä ennää mikkää muu ku yhteishuoltajuus, siis koirasta. En tosiaan tiiä onko se nyt mikkää maailman paras idea, mutta voihan sitä kokkeilla. Sovittiin että ollaan läheisiä ja tosi hyviä ystäviä ja kaikkea siltä väliltä. Kaikkihan nyt tietää ettei siinä tuu käymään noin, ei siinä koskaan käy noin. Ja ne jotka tuntee meiät in real life, niin tietää ettei varsinkaan meille käy noin. Ehkä. En tiiä, päivä kerrallaan jnejne.

Kyllähän mie vieläki sitä rakastan ja välitän siitä ja kaikkea. Niin seki rakastaa minua ja välittää minusta...Siksiköhän oon vieläki täällä?! MIKSEN OO VITTU KOTONA?!

Tännää töissä oli oikiasti nii helevetillinen päivä! Olin koneajossa, mikä tarkottaa sitä että ajan konneella joka pessee lattioita siellä tehtaassa sisällä. Kone kulkee huippunopeudella ehkä 2km/h, woohoo! Sitä pittää olla vähän väliä tankkaamassa, eli täyttämässä vesisäiliö kuin myös sitte jätevesisäiliö pittää yhtälailla tyhjentää. Meinasin saaha paskahalvauksen tännää ku ajoin paperikonneen vierestä ja just mun tuurilla paperi räpsähtää poikki! Mulla meni ensin korvat lukkoon ja sen jälkeen ajoin melkein tolppaan pahki koska en nähny mittää niitten tuhansien ja taas tuhansien lejuvien paperinpalojen seasta. KIITOS!

Ainii, mun 14vuotias pikkuveli on Oulussa käymässä. Se tullee viikonlopuksi ja varmaa ens viikoksikki mun tykö. HUISIA! :)

 edit : PÄIVÄN TOINEN PASKAHALVAUS! Istuin konneella, selän takana sänky jossa koira ja Kimmo, nii Kimmo yrittää saaha koiraa haukkumaan mun korvan juuressa nii eiköhän tämä saatanan lahopää innostu ja haukaha nii kovvaa että mulla meinas lähtä taju :DDDDD

- Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)