torstai 2. elokuuta 2012

ARVAKKAA MITÄ!


Ensiksi oli pakko laittaa tuo biisi. Ihan törkiän hyvä biisi, en tiiä miksi ko tuo on tuommone perus sedularenkutus, mutta siitä tullee mieleen hyviä juttuja! :-)

Seuraavaksi...meikä se eilen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyviä uutisia. Meikällä alakaa ens keskiviikkona koulu. Oikiasti. Alakaa jes wohoo.

Ja sitte niihin kuulumisiin. Ei mulle mittää erikoista kuulu. Eilen olin ystäväni A:n luona, puhuttiin paskaa, juoruttiin, haukuttiin kaikki ja terapisoitiin maailma paremmaksi. Siltikkään mihinkään ei tullu selevyyttä. Kuinka vitun pitkä ja iso terapiaryhmä pittää kasata, että saahaan näihin tuntemuksiin jonkulaista tolokkua? Eikä varmaa oo hirviän vaikia arvata mistä nämä tuntemukset johtuu...miehistä - tietenki. Mikä siinä oikiasti on, että ne jumalanhylykäämät urpot saa naisten päät näin sekasin? A:n kans eilen puhuttiin ja puitiin asioita monelta eri kannalta, toisella pyörii eksä jalakoissa ja toisella on inttileskeyttä ilmassa. HMM... Mua alako eilen niin palijon raivostuttaa, että mie otin koiran ja menin tuonne mettäpolulle...kävelin, kävelin ja kävelin syvemmälle. Ko oltiin minun mielestä tarpeeksi syvällä mettässä nii päästin koiran irti ja huusin perseestä asti. Karjuin varmaan vartin sielä mettässä yksin. Voin sanoa että helepotti! Tiiättäkö, mie rakastan syksyä! Ihana ko illat pimenee, tuoksuu raikkaalle ja sateelle. Voi illalla polttaa kynttilöitä ja ah. Nyt ko mie oon saanu tämän kämppärojektinki jo aika hyvälle mallille nii voin oikiasti nauttia näistä illoista ko oon yksin täällä. Yks päivä ko kävin lenkillä ja käveltiin sumun läpi, nii mulle tuli yhtäkkiä semmonen tunne että hitto mie rakastan ittiäni. Ei hajuakaan mistä tommonen tupsahti.

HIIIII tännää on torstai! Mikä tarkottaa sitä että huomena on perjantai! jes.

- Hanna

1 kommentti:

  1. tiijäkkö, jotenki nää oot vissii alitajuntaisesti saanu mutki oottamaan syksyä. hypistelin jo yks päivä kynttilöitä laatikoissa ja mietin, et joko kehtais sytyttää pari iha ittensä takia :D

    VastaaPoista

Annahan tulla :)