tiistai 21. elokuuta 2012

Tuomion temppelissä

Eipäs ole täälläkään tullu paljoo päiviteltyä. Oon ollu yli viikon kipiänä, veto pois kokonaan. Kouluki jääny vähän taka-alalle nytte, jäiks. Tännää Hefe tuli tänne kans, nyt mullon täälä kaks mirriä ja koira. Onneksi, thank god, nuo tullee toimeen keskenään. Hefe lähteeki sitte taas jo torstaina reissuun. Mammanpoika. Oon ollu nytte yli viikon tässä Koskelassa, Markon kämpillä kortteeraamassa. Paljon mukavampi täällä ku kaikki apu, seura, mitä-ikinä-tarviikaan löytyy naapurista, vähitään seuraavasta rapusta. Tää on kyllä loistava taloyhtiö! Kaikki kavereita keskenään ja eräs Anna, joka on jo reilusti aikunen nainen, on löytäny paikkansa minun sydämessä. Annasta on tullu toooodella tärkeä mulle.S tullee viikonloppuna! JES!
Mulla ei oikiastikkaan nyt oo voimia kirjottaa enempää, mutta i promise, tekstiä tullee tällä viikolla! Niin paljon asiaa, niin vähän voimia/aikaa...

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)