keskiviikko 22. elokuuta 2012

Miksi onnee on niin vaikee saada?

 Juju - Onni

Pakko avautua. Mulla on asiat ulkopuolisen nkökulmasta hyvin. Mullon S, mun eksä on yks mun parhaimpia ystäviä, mulla on koira ja kaikkea sitä mistä jotkut vaa uneksii. Nyt musta tuntuu, pitkästä aikaa, että oon oikeesti aidosti onnellinen. Oon asustellu täällä Markon tykönä kohta kaks viikkoa, enkä halua täältä pois. Täällä on ihanimmat naapurit, kaikki ystäviä keskenään. Täällä oon onnellinen. Koulussa mennee hyvin.

Oon miettiny monesti, miks tuun paremmin toimeen poikien kanssa, entä tyttöjen. Harvaa tyttöä jaksan kuunnella yhtä iltaa enempää. Täälläki tuossa naapurissa assuu yks 25-vuotias poika, M, jolle oon käyny vähän väliä purkamassa sydäntä. Seki on avautunu mulle asioista, jotka on sille vaikeita. Se sanoki, että ihmettelee paljon sitä miten se pystyy kertomaan mulle asioita, joita se ei oo kertonu kenellekkään muulle.

S tullee perjantaina! En millää jaksais oottaa. Tai no en tiiä, minua ahistaa ihan älyttömästi. Tuntuu, että oon jotenki laiminlyöny sitä. Tai siis äh, vaikea selittää. Mulla on ihan kamala ikävä sitä.

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)