tiistai 11. syyskuuta 2012

I'm not saying it's your fault.

Nyt mie sen teen. Mie teen kunnollisen postauksen, vaikka siihen menis koko saatanan päivä. Oikiasti, nyt mie sen teen. 

Nii, mie oon nykyään vakavassa suhteessa! Oon oon, oikiasti. Valehtelematta voin sanoa, että tää on maailman ihanin poika johon oon törmänny ja luultavasti tulisin koskaan törmäämäänkään. Vaikka me ollaan niinku yö ja päivä (hän on se päivä ja mie se yö), nii silti tullaan ihan älyttömän hyvin juttuun, meillä on tosi hauskaa aina ja tykätään aikalailla samoista asioista. No okei, syömisestä ja juomisesta. :-D Voin sanoa ihan rehellisesti, että tuskin oltais nyt ja tässä, suhteessa jos S ei ois intissä... Pisin aika mitä ollaan oltu näkemättä toisiamme on 3 viikkoa. Nyt pari viikkoa on ollu sillee että se on päässy jokaisena viikonloppuna lomille. Se on tosi kivvaa, mutta viikonloppu mennee hujauksessa, se on perseestä.

Saatana tää on vaikiaa... Alotin tän tekemisen joskus yhen maissa päivällä ja kello on nyt salkkarit. Mitä oon tehny tässä välissä? Siivonnu, MITÄ, siivosin mieluummin ku päivitin tätä... o.O Sitte kävin naapurissa syömässä. Joo tää mun isoveljen naapurusto on parasta. Tännäänki soitettiin "Tuu syömään". Ja kesällä ku oli paremmat ilmat nii ku ulos käveli aamusavukkeelle nii sielä oli pullakahavit. Tässä naapurustossa assuu ihmisiä, joista on tullu mulle läheisiä. Mitä ikinä kuka tarviikaan, ei tarvii ku kävellä naapurin ovelle ja saat mitä tarviit. Oli yö tai päivä. Joillaki on lapsia, joillaki on jo lapsenlapsiaki, jotku assuu yksin, jotku kaksin. Silti kaikki on ystäviä keskenään. Kukkaan ei tuomitte kettään. Kukkaan ei kysele, ei menneisyydestä eikä tulevaisuudesta. Mutta joku kuuntelee jos haluat puhua. 

Haluaisin lisätä kuviaki tähän, muttako en ossaa päättää mitkä laittaisin nii oon laittamatta. sssatan666.

Kello on jo 21.23...kirjotan tätä paskaa vieläki. Mulle tuli yhtäkkiä ihan saatanan paska fiilis. Lähinnä viime perjantaista, torstaista. Tai oikeastaan kaikesta. Oon sekaantunu nyt muutamaan soppaan, minä itse sopankeittäjä. Miten mie aina onnistunki näissä? Tässä ekassa sopassa mulla ei tavallaan oo osaa eikä arpaa, sattuneista syistä en muista kyesistä tapahtumaa (känni). Mutta kummiski oon tehny kuulemma jotain eeerittäin pahaa toisen samallaisen kanssa. Ei siitä sen enempää. Ja tää toinen soppa onki vanaha soppa ja tunnen luissani kuinka taas meikä joutuu syntipukiksi. Yllättäen. Viestintuojat on aikojen alusta asti tapettu, tapetaan edelleen. Mutta onko se saatana mun vika jos haluan auttaa ihmistä, suojella sitä? Näköjään. Eihän mun tarvis auttaa, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että se sattuu. Ja siitä on päästä irti. Se on niinku syöpä. 


Tähän välliin haluan laittaa teille yhen biisin. Tää biisi on hyvä.


The Kooks - Naive 


Eipä mulla muuta...kauan meni että sain väännettyä tän, mutta helpotti. Nähhään taas pian. Ainii, vittu, otsikko puuttuu.

- Hanna

4 kommenttia:

  1. otsikko on aina perseestä keksiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kakkaa yrittää keksiä jonkulaista otsikkoa, mutta ei viittis koskaa laittaa mittää "tänään on 10.9" tommosia turhiiaaa

      Poista
    2. tai niinko mie, "keskiviikko". :--D joskus ei vaan ideat riitä.

      Poista

Annahan tulla :)