perjantai 4. tammikuuta 2013

pöl

Pitkästä aikaa! Mulla on oikiasti ollu niin palijon kiireitä, etten oo kerenny kirjotella...eikä mua oo kyllä ees kiinnostanu. Nyt ku on uuet vuojet ja joulut juhulittu nii nyt vois taas keskittyä.

Eli joulunhan mie vietin kotona, isoveljeni tuli kans tänne. Oli niiiiiin ihana nähä sitä pitkästä aikaa, mutta ois se saanu olla kyllä ees pari päivää pidempään. Olin muka ollu kilttinäki ja sain lahjoja.

vittu mie en ees ossaa kirjottaa ennää

No uutena vuotena, lähettiin ystäväni Annen kans, joka saapu edellisenpä päivänä tänne lomaileen, nii lähettiin Pyhälle. Voi jeesus mikä reissu! Anne suutahti mulle jostaki, jätti minut sinne "yksin", ja mie tulin vasta seuraavaana päivänä sieltä kotia. Mulla oli nii kivvaa joittenki tuntemattomien ihmisten kans ettei mua loppupeleissä haitannu yhtää!

mie kirjottelen joskus toiste. tämävähäntökkii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)