torstai 1. elokuuta 2013

I need your love

Ja taas mulle kävi näin...taas.

Sen jälkeen ku muutin tänne, päätin etten nyt pitkään aikaan mieti mitään suhdejuttuja vaan elän omaa elämää. Nautin vapaudesta ja sillee...vittu nii varmaan joo.

Tutustuin ennen joulua paremmin mun siskopuoleen. Tai siis se on mun isännän kihlatun tyttö, eli ei oikeesti olla mitään sukua. Sitte kerran yks kaunis rapula-aamu menin hänen luokseen. Sillä oli sielä joku säätö, siis joku jätkä. Nooooh, tää jätkä sitte myöhemmin teki TODELLA paskasti tälle mun siskolle. Minä sitte viisaana menin eräs perjantai-ilta pikku humalapäissään avautumaan tälle kusipäälle, ettei naisia kohella näin ja plääplää. Tän jälkeen nähtiinpari kertaa ohimennen, koskaan ei puhuttu mitää, mulkoiltii vaa vittumaisen näkösenä toisillemme. Annetaan hälle nimeks nyt vaikka Vilho.

Joulun aikaan mun kaveri ja sen poikaystävä pitivät kotonansa semmoset pikkujoulutyyppiset ryyppäjäiset. Tää mun kaveri H kuttu sitte mutki sinne ja minähän menin. Mun kaveri M alako mulle sitte kuskiksi ja ku kaarrettiin paikan päälle, näin kuinka Vilho seiso pihalla tupakilla. Meikä alako heti änkkyröimään "MINÄHÄN EN TÄNNE JÄÄ".. no jäinpä kuitenki, vaikka olin 1000 varma että tästä illasta ei mitään hyvää tuu, pelkkää tappelua ja näin ollen pilataan muidenki ilta.

Miten kävikään?

Siitä illasta alkaen alko vuosisadan rakkaustarina. 

Tällä hetkellä ollaan erottu. Mutta tunteet kuitenki on tallessa, ollaan päivittäin tekemisissä. Tosin vain puhelimen välityksellä, se on töissä toisella paikkakunnalla. 

Tää kappale kertoo aika hyvin miltä musta tuntuu.

Kaseva - Tyhjää

jatketaanpa tästä. myöhemmin.

sayonara.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Annahan tulla :)